گروه بازرگانی ورق صنعت نورائی

پرده پی وی سی استاندارد

پرده پی وی سی یا همان پرده pvc یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که در محیط های مختلف با توجه به شرایط مختلف استفاده میشود. ماده پایه پرده پی وی سی ماده pvc یا همان پلی ونیل کلراید است. این ماده یکی از کاربردی ترین فرآورده های پتروشیمی است و به همراه ترکیبات شیمیایی دیگر میتواند خاصیت های فیزیکی و شیمیایی جدیدی را ایجاد نماید. از آنجا که pvc یک ماده پایه پلاستیکی است لذا پرده پی وی سی از انعطاف خوبی برخوردار است و همین ویژگی باعث میشود تا از محصول پرده پی وی سی به صورت نوار های برش خورده در ابتدای ورودی های مختلف به عنوان پرده و حفاظ استفاده گردد

فهرست مطالب

انواع پرده پی وی سی استاندارد

پرده پی وی سی استاندارد به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند :

  • پرده پی وی سی آج دار
  • پرده پی وی سی بدون آج

پرده پی وی سی آج دار

مشخصات پرده پی وی سی آج دار

  • ضخامت پرده آج دار : 3 میلیمتر
  • عرض نوار آج دار : 20 سانتی متر
  • دارا بودن آج بر روی سطح پرده pvc
  • چگالی : 2.1 گرم بر سانتیمتر مکعب
  • سختی: 77 ShoreA
  • دمای کاربردی: 5+ …… 50+ درجه سانتی گراد
  • درصد ازدیاد طول: 300 درصد
  • درصد جذب آب در طول شبانه روز: 17میلی گرم
  • نوع پرده: خارجی
  • استحکام کششی :17 Mpa
  • دمای آستانه تحمل شکنندگی : 10- درجه سانتیگراد
پرده پی وی سی

کاربرد پرده پی وی سی آج دار

محصول پرده پی وی سی ( PVC ) جهت پوشش ورودی سردخانه ها ( بالای صفر ) و سالن های کوچک مانند رستوران ها ، هتل ها ، اماکن اقامتی ، فروشگاه های مواد پروتئینی ، کارخانجات مواد لبنی و پروتئینی و پخش های مواد غذائی و سردخانه ای  مورد استفاده قرار می گیرد.

دست آورد مهم پرده پی وی سی استاندارد برای مصرف کنندگان ایزوله کردن محیط در برابر عوامل بیرونی مانند آلودگی ، سرما ، گرما ، حشرات ، پرندگان و در نتیجه بالا رفتن سطح بهداشت محیط خواهد بود.

سهولت تردد هنگام استفاده از پرده پی وی سی از مزیت مهم این پرده حساب می شود. شما با نصب این پرده ها یک درب همیشه باز و یک درب همیشه بسته را همزمان خواهید داشت.

 

ویژگی پرده پی وی سی آج دار

وجود آج های طولی که بر روی پرده پی وی سی جدید تعبیه شده می توان از این محصول با اطمینان از عمر بالا و مقاومت شدید در برابر پارگی، در کارخانه جات صنعتی و محل تردد لیفتراک و خودروها نیز استفاده کرد. با توجه به کارکرد محصول و قیمت مناسب، برای محیط های پر تردد ، جایگزین مناسبی برای پرده هوا خواهد بود.

پرده سردخانه ، پرده پی وی سی ، پرده pvc

دست آورد مهم پرده پی وی سی استاندارد برای مصرف کنندگان ایزوله کردن محیط در برابر عوامل بیرونی مانند آلودگی، سرما، گرما، حشرات، پرندگان و در نتیجه بالا رفتن سطح بهداشت محیط خواهد بود.
سهولت تردد هنگام استفاده از پرده پی وی سی از مزیت مهم این پرده حساب می شود. شما با نصب این پرده ها یک درب همیشه باز و یک درب همیشه بسته را همزمان خواهید داشت.

ابعاد پرده پی وی سی آج دار

ضخامت پرده آج دارعرض پرده آج دارطول پرده آج دار
3 میلیمتر20 سانتیمتربر اساس سفارش

پرده پی وی سی بدون آج

مشخصات پرده پی وی سی بدون آج

  • ضخامت پرده بدون آج : 3 میلیمتر
  • عرض نوار  بدون آج : 20 سانتی متر
  • آج بر روی سطح نوار pvc ندارد
  • چگالی : 2.1 گرم بر سانتیمتر مکعب
  • سختی: 77 ShoreA
  • دمای کاربردی: 5+ …… 50+ درجه سانتی گراد
  • درصد ازدیاد طول: 300 درصد
  • درصد جذب آب در طول شبانه روز: 17میلی گرم
  • نوع پرده: خارجی
  • استحکام کششی:17 Mpa
  • دمای آستانه تحمل شکنندگی: 10- درجه سانتیگراد
پرده پی وی سی بدون آج

کاربرد پرده پی وی سی بدون آج

محصول پرده پی وی سی بدون آج جهت پوشش ورودی سردخانه ها (بالای صفر) و اتاق های تمیز (Clean Room) و همچنین فروشگاه هایی که تنها محل رفت و آمد مشتریان بدون بار یا چرخ دستی می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای ورودی سالن های کوچک از جمله رستوران ها، هتل ها، اماکن اقامتی، فروشگاه های مواد پروتئینی، کارخانجات مواد لبنی و پروتئینی و پخش های مواد غذائی و سردخانه ای، مورد استفاده قرار می گیرد.

دست آورد مهم این محصول برای شما ایزوله کردن محیط شما در برابر عوامل بیرونی مانند آلودگی، سرما، گرما، حشرات، پرندگان و در نتیجه بالا رفتن سطح بهداشت محیط خواهد بود.

  • با توجه به کارکرد محصول و قیمت مناسب، برای محیط های پر تردد، جایگزین مناسبی برای پرده هوا  خواهد بود.

ابعاد پرده پی وی سی بدون آج

ضخامت پرده بدون آجعرض پرده بدون آجطول پرده بدون آج
3 میلیمتر20 سانتیمتربر اساس سفارش

اجزای پرده پی وی سی

به طور کلی از سه قسمت زیر تشکیل میشود :

  • نوار پرده : این قسمت به صورت نوارهای برش خورده است که به صورت عمودی نصب میشوند
  • هولدر : یراقی است دو تکه که در قسمت بالای نوار پرده پرچ میشود
  • هنگر : یراقی است که بر روی قسمت ثابت سازه نصب میشود و پرده بر روی آن قرار میگیرد. 

قیمت پرده پی وی سی

قیمت پرده پی وی سی به عوامل مختلفی بستگی دارد. سایز و ابعاد درب ورودی و همچنین میزان و نوع یراق آلات به کار برده شده باعث میشود تا بازه قیمتی مختلفی برای این کالا در نظر گرفت. همچنین از آنجا که پرده پی وی سی از ماده پایه pvc تولید میشود و قیمت این ماده در بازارهای جهانی دائما متغیر است و همین موضوع میتواند بر قیمت پرده pvc تاثیر گذار باشد.

شما میتوانید برای استعلام قیمت با شماره های 09150061915 و 05138426881 تماس بگیرید و یا در قسمت ثبت سفارش تقاضای استعلام قیمت خود را ثبت بفرمایید.

نکات مهم :

  • لازم به ذکر است استفاده از این محصول به علت عرض کم ، جهت ورودی های با ارتفاع بیش از 3 متر پبشنهاد نمی شود.
  • استفاده از این محصول در دماهایی غیر از دمای تعریف شده منجر به خرابی و پایین آمدن کارکرد پرده pvc خواهد شد.
  • به دلیل ماهیت تولید محصول تمامی اطلاعات فوق دارای درصدی خطا می باشد.

در مجموعه ورق صنعت نورائی به صورت تخصصی انواع پرده پی وی سی با بهترین کیفیت ارائه میشود. انواع پرده سردخانه ، پرده صنعتی و پرده هشدار ارائه میشود در این مجموعه موجود میباشد. برای دانلود کاتالوگ مشخصات پرده پی وی سی استاندارد بر روی لینک زیر کلیک کنید 

نمونه پروژه نصب پرده پی وی سی

مجموعه ورق صنعت نورائی از امکانات اجرایی خوبی در انواع پروژه پرده pvc برخوردار است و توانسته است تا پروژه های متعددی را در کشور اجرا نماید. با توجه به کاربرد پرده پی وی سی آجدار و پرده پی وی سی بدون آج پروژه های مختلفی اجرا شده است. در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم :

پروژه نصب پرده شرکت عالیفرد ( گروه سن ایچ )

مجموعه عالیفرد ( گروه سن ایچ ) یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه تولید انواع نوشیدنی های گازدار است. تعدد سالن های تولید باعث گردیده تا  ایزوله بودن قسمت های مختلف خط تولید از همدیگر جزو استانداردهای مهم بهداشتی باشد. همچنین به دلیل اهمیت ایزوله بودن قسمت خط تولید از قسمت باربری و انبار باید از پرده های pvc استفاده کرد تا علاوه بر جدا سازی محیط بتوان به راحتی بین قسمت های مختلف تردد داشت. 

پروژه نصب پرده نمایشگاه بین المللی مشهد​

به دلیل برگزاری تعداد بسیار زیاد رویدادهای نمایشگاهی در این مجموعه، بازدیدکنندگان بسیار زیادی در طول سال در این مکان رفت و آمد دارند. همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد به گونه ایست که در اکثر مواقع سال غرفه های نمایشگاهی در سالن های این نمایشگاه برگزار میشوند و همین مساله باعث میشود تا تردد افراد به داخل و خارج سالن های نمایشگاهی بسیار زیاد باشد. از طرفی گرمایش و سرمایش این سالن ها با توجه به وسعت زیاد و ارتفاع بالای آنها بسیار سخت و انرژی بر است از همین رو جلوگیری از تبادل دمایی و هدر رفت انرژی یکی از مهمترین اولویت های مجموعه نمایشگاه بین المللی مشهد است. در این پروژه کلیه درب های ورودی سالن ها به پرده pvc آجدار مجهز شده اند تا علاوه بر رفت و آمد راحت از اتلاف دمایی جلوگیری شود. 

پروژه نصب پرده داروسازی ثامن

شرکت های دارویی بواسطه فعالیت تولیدی در حوزه بهداشت و درمان باید استانداردهای بهداشتی بالایی را رعایت کنند. کلیه سالن های تولیدی، اتاق های تمیز، انبارهای مواد اولیه و انبارهای دارو باید ایزوله باشد یعنی گردش هوای داخل با خارج محیط وجود نداشته باشد. یکی از ملزومات مهم برای اجرای این پروتکل های بهداشتی استفاده از پرده pvc است. داروسازی ثامن یکی از معتبرترین شرکت های دارویی در ایران است که تجهیزات و ساختمان های زیادی را در اختیار دارد. در این پروژه مجموعه ورق صنعتی نورائی کلیه سالن های تولید وکریدورهای منتهی به سالن های تولید را به پرده pvc استاندارد بدون آج مجهز کرده است.   

پروژه نصب پرده سلامت خوراک ایرانیان

شرکت سلامت خوراک ایرانیان با نام تجاری “امروز” در سال 1399 فعالیت خود را در زمینه صنایع غذایی آغاز نمود. در حال حاضر محصولات این شرکت در زمینه مواد غذایی خشک همچون قند و نبات و شکر، انواع حبوبات و ادویجات، خرما، زعفران، پسته، کشمش و زرشک است و سالانه بیش از 70000 تن حجم این محصولات غذایی میباشد. با توجه به خشک بودن محصولات این شرکت، سردخانه های بالای صفر و همچنین انبارهای خنک در این مجموعه بسیار استفاده میشود. همچنین با توجه به استانداردهای بالای بهداشتی برای این محصولات باید سالن های تولید کاملا از فضای بیرون ایزوله باشند. شرکت ورق صنعت نورائی با استفاده از پرده pvc آج دار تمامی سالن های تولید، انبارها و سردخانه های بالای صفر را از محیط بیرونی ایزوله کرده است. 

پروژه نصب پرده بازار بزرگ فردوسی

بازار بزرگ فردوسی یکی از مجموعه بزرگ تجاری در مشهد هست که طیف وسیعی از مشاغل مختلف را در خود جای داده است. با توجه به موقعیت مکانی این مجموعه تجاری و تعداد بالای واحدهای تجاری، روزانه شمار زیادی از افراد به این مجموعه تجاری مراجعه دارند. از طرفی مجموعه های تجاری با توجه به نقشه ساخت آنها از فضا های وسیع با سقف های مرتفع برخوردارند به همین دلیل گرم کردن این مجموعه ها در فصول سرد سال و همچنین خنک کردن آن در فصل تابستان، بسیار پر هزینه و انرژی بر خواهد بود و با توجه به ورود و خروج بسیار زیاد مراجعان هدر رفت انرژی بسیار بالاست. استفاده از درب های اتومات هوشمند به تنهایی آنقدر موثر نیست و مانع هدر رفت انرژی نمیشود. استفاده از پرده های پی وی سی میتواند کاملا این موضوع را حل کند و در عین ایجاد امکان رفت و آمد برای افراد بتوان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

پروژه نصب پرده شرکت پخش قاسم ایران

شرکت پخش قاسم ایران یکی از بزرگترین توزیع کنندگان اقلام مصرفی در کشور است. این شرکت در سال 1338 تاسیس شده و هم اکنون بیشتر سهام آن به گروه صنعتی مینو تعلق دارد. زمینه فعالیت این شرکت در حوزه پخش و توزیع محصولات شامل گروه های شیرینی و شکلات ، محصولات غذایی و نوشابه ، دارو و اقلام آرایشی و بهداشتی است. این مجموعه به خاطر گستردگی بالای مخاطبان و مشتریان خود در کل کشور گسترش یافته و در تمامی استان ها انبار و مراکز پخش دارند. با توجه به ماهیت کالاهای مصرفی که در این مجموع توزیع میشود، نگهداری آنها باید کاملا در محیط بهداشتی و سردخانه های بالای صفر انجام شود. همچنین کلیه این کالاها باید تا زمان ارسال به مشتریان کاملا از محیط بیرون ایزوله باشند. در این مجموعه کلیه واحدهای انبار و سردخانه بالای صفر در تمامی استان ها به پرده pvc استاندارد مجهز شده اند.

پروژه نصب پرده شرکت صدرا گستر

صدرا گستر در زمینه بسته بندی محصولات پروتئینی فعالیت دارد. در این مجموعه گوشت گرم از سایر کشتارگاه های منطقه به این مجموعه وارد شده و بعد از عملیات پاک سازی و قطعه بندی، بسته بندی شده و روانه بازار میشود. در تمامی این فرآیندها باید تمامی استانداردهای بهداشتی رعایت شود. به این گونه که تمامی قسمت های سالن تولید باید از محیط بیرون کاملا ایزله باشند چراکه باید دمای سالن تولید به خاطر فسادپذیری گوشت گرم بسیار خنک و استریل باشد برای همین نباید با محیط بیرون به راحتی در تماس باشد. برای این منظور از پرده پی وی سی در تمامی راه رو ها ف سالن های تولید ، انبارها و … استفاده شده است. 

پروژه نصب پرده مجموعه های آبی

یکی دیگر از کاربردهای مهم پرده PVC در مجموعه های آبی است. به خاطر شرایط محیطی مجموعه های آبی و استخر ها و اینکه افراد زیادی به صورت مشترک از یک استخر استفاده میکنند، باید موضوعات و الزامات بهداشتی کاملا رعایت گردد همچنین در استخر های سرپوشیده به جهت کاهش مصرف انرژی و گرم ماندن محیط داخلی استخر نیاز است تا ورودی های استخر با این پرده ها پوشیده شود تا تبادل دمایی بین محیط گرم و سرد صورت نگیرد و بتوان دمای محیط داخل را ثابت نگه داشت. مجموعه آبی صدف تهران و همت نیشابور از نمونه پروژه های مذکور است.

پروژه نصب پرده بیمارستان امام زمان

مراکز درمانی از حساسیت بالایی در رعایت پروتکل ها و استانداردها برخوردارند و رعایت این استانداردها معیاری است برای ارزشیابی و اعتبارسنجی مراکز درمانی. هر چه در این اعتبارسنجی استانداردهای بالاتری رعایت شود مراکز درمانی امتیاز و اعتبار بالاتری دریافت میکنند. استانداردهای بهداشتی ، کنترل عفونت و استانداردهای مصرف انرژی از مهمترین این پروتکل ها هستند. بیمارستان امام زمان یکی از بیمارستان های جنرال در شهر مشهد است. این بیمارستان محل تردد و مراجعات بسیاری از مردم است به همین دلیل رعایت این استانداردها بسیار حائز اهمیت است. مصرف بهینه انرژی ، رعایت نکات بهداشتی و کنترل عفونت از دغدغه های مهم این مجموعه است که باید در این بیمارستان رعایت شود. شرکت ورق صنعت نورائی با بررسی ورودی ها و محل تردد مراجعین و با استفاده از پرده استاندارد پی وی سی توانسته است تا این استانداردها را در بیمارستان امام زمان اجرایی نماید

پروژه نصب پرده مجتمع نان

مجتمع های نان یکی از مکان هایی است که دارای بیشترین حجم تردد مراجعان در طول روز است. در این مراکز رعایت دو نکته بسیار ضروری و مهم است. رعایت مصرف بهینه انرژی و رعایت استانداردهای بهداشتی. تردد بسیار زیاد مراجعان موجب میشود تا در طول روز ورودی این مراکز همیشه باز باشد و از آنجا مجتمع های نان معمولا در کنار خیابان ها و مسیرهای اصلی هستند ریسک رعایت استانداردهای بهداشتی و مصرف انرژی بسیار بالاست چرا که به راحتی فضای داخلی در مجاورت فضای بیرونی قرار میگیرد. استفاده از پرده pvc استاندارد میتواند این ریسک را تا حد زیادی کاهش دهد. این پرده ها موجب تسهیل ورود و خروج مراجعان میشود و در عین حال مانع از تبادل هوای بیرون با هوای خارج میشود. مجتمع نان باران و شهر نان دو مجموعه ای است که از پرده های استاندارد پی وی سی استفاده کرده اند

پروژه نصب پرده واحد های تجاری

واحد ها و مغازه های تجاری که در سطح شهر فعالیت دارند نیز میتوانند از پرده های پی وی سی (PVC) در قسمت ورودی خود استفاده کنند. واحدهای تجاری چون محل رفت و آمد افراد هستند بنابراین باید در تمام طول روز درب های ورودی خود را باز نگه دارند و این موضوع در طول فصل های سال میتواند باعث هدر رفت انرژی شود. این پرده ها باعث میشود تا تبادل دمایی بین محیط داخل واحد تجاری و محیط خارج به حداقل ممکن برسد. همچنین در شهرهای صنعتی که در بسیاری از روزها آلودگی هوا وجود دارد این پرده باعث میشود تا ورودی هوای آلوده به داخل واحدهای تجاری سطح شهر به شدت کاهش یابد. علی الخصوص برای مغازه هایی که در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت دارند این موضوع کاملا مهم و ضروری است. 

پروژه نصب پرده هایپراستار ایران

گروه هایپراستار ایران یکی از بزرگترین مجموعه های کشور در زمینه خرده فروشی مواد غذایی است. این مجموعه در قالب فروشگاه های زنجیره ای در کل کشور دارای شعبات زیادی میباشد و روزانه حجم وسیعی از مشتریان خرید روزانه خود را انجام میدهند. به دلیل گردش بالای موجودی کالا در هر یک از شعبات و همچنین تنوع اقلام موجود در سبد کالایی، مستلزم حجم بالایی از انبارهای مواد غذایی است. تردد بالای افراد به داخل انبارها و رعایت استانداردهای بهداشتی از جمله موضوعات مهم برای این مجموعه است استفاده از پرده استاندارد پی وی سی میتواند راه حل مطلوبی برای این موضوع باشد. 

پروژه نصب پرده نصر آفرینان فدک

گروه نصر آفرینان فدک یکی از مجموعه های صنایع غذایی در کشور است این مجموعه به عنوان کترینگ صنایع غذایی قطارهای فدک فعالیت میکند و به صورت روزانه وعده های غذایی تمامی مسافران قطارهای فدک را تامین و توزیع میکند. با توجه به نوع فعالیت و حجم بالای غذای تولید شده طبیعی است که این شرکت از انبارها و سالن های تولید بسیار زیادی برخوردار باشد. از آنجا که تولیدات این شرکت مستقیما در دست مصرف کننده نهایی قرار میگیرد باید بالاترین استانداردهای بهداشتی در محیط تولید رعایت شود. استفاده از پرده های پی وی سی استاندارد بدون آج در سالن های تولید باعث میگردد تا علاوه بر جداسازی سالن های تولید از هم بتوان به راحتی بین آنها تردد داشت

پروژه نصب پرده داروخانه دکتر محمدی

داروخانه یکی از مکان هایی با بالاترین میزان تردد افراد در طول شبانه روز است علی الخصوص در داروخانه های شبانه روزی این میزان تردد بسیار بالاتر است. از طرفی به دلیل ماهیت فعالیت داروخانه و وجود دارو در محیط داخلی داروخانه باید الزامات بهداشتی بسیار زیادی رعایت گردد. از طرفی تردد بسیار زیاد مراجعان باعث میشود تا درب ورودی داروخانه همیشه باز باشد و این موضوع باعث میشود تا جریانات هوایی بیرون از داروخانه تمام آلودگی محیط بیرون را به درون محیط داخلی منتقل کند. همچنین استفاده از درب های اتوماتیک باعث میشود تا در ساعات پیک داروخانه که تردد بسیار بالایی وجود دارد در تردد افراد مشکلاتی ایجاد شود. برای همین استفاده از پرده استاندارد پی وی سی میتواند این چالش را مرتفع سازد. این محصول میتواند هم مانع ورود آلودگی های محیطی به داخل شود و هم باعث سهولت در رفت و آمد افراد میشود.

پروژه نصب پرده ساینا دوین شرق

مجموعه ساینا دوین شرق یکی از مجموعه های تولیدی در زمینه کیک و کلوچه میباشد. خطوط تولید در صنایع حوزه شیرینی و شکلات از قسمت های زیادی تشکیل شده اند و با توجه به ماهیت مواد خوراکی و حساسیت بالا در نگهداری آنها باید الزامات بهداشتی بسیار بالایی را در قسمت های مختلف خط تولید رعایت نمود. جدا بودن قسمت های تولید از همدیگر و همچنین جلوگیری از ورود آلودگی به محیط داخل کارخانه ، انبارهای ذخیره مواد اولیه و سردخانه از اولویت های اجرایی در این مجموعه است.

پروژه نصب پرده اداره بیمه سلامت مشهد

اداره بیمه سلامت مشهد یکی از پر رفت و آمد ترین ادارات مشهد میباشد که روزانه بیش از 1000 نفر به این مکان تردد دارند. از طرفی به خاطر موقعیت جغرافیایی این اداره که در حاشیه خیابان اصلی است حجم مراجعات افراد بسیار بیشتر است. برای همین درب ورودی ساختمان در ساعات اداری به صورت دائمی باز است. این موضوع باعث نارضایتی ارباب رجوع میشود. ورود مستقیم هوای سرد و گرم در فصول مختلف سال ، تبادل و ورود هوای آلوده خیابان اصلی به داخل محوطه اداری از مسائلی است که برای مراجعان اداره بیمه سلامت که عموما از سالمندان و بازنشستگان هستند بسیار مضر و آسیب زا است. نصب پرده های از نوع pvc باعث شده است تا حد زیادی این مشکل مرتفع گردد.  

پروژه نصب پرده شرکت بهین چاشنی

بهین چاشنی یک از شرکت های فعال در زمینه تولید مواد غذایی است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات چاشنی های غذایی از جمله رب ، انواع ترشی و خیارشور فعالیت دارد. به طور کلی واحد های تولیدی مواد غذایی باید استاندارد های بهداشتی بالاتری را در زمینه تولید و نگهداری مواد غذایی رعایت کنند. در این شرکت، تمامی مراحل نگهداری مواد اولیه ، تولید فرآورده های غذایی و انبار محصولات نهایی در محیطی کاملا بهداشتی و ایزوله انجام میشود. لذا برای اجرای این استانداردها باید کلیه ورودی های بخش های داخلی و همچنین ورودی های خارجی به پرده پی وی سی آج دار مجهز شوند. این پرده ها باعث میشود تا تبادل هوای بیرون و خارج صورت نگیرد. 

پروژه نصب پرده شرکت فروشگاه اتکا

مجموعه فروشگاه های اتکا یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در کل کشور است. این مجموعه در تمامی استان های کشور دارای شعباتی است و به صورت کامل مجموعه ای از نیازهای خانواده ها را تامین میکند. بخاطر همین موضوع تعداد افراد بسیار زیادی در طول سال به این فروشگاه ها مراجعه مینمایند. به خاطر بزرگ بودن فضای داخلی این فروشگاه ها حفظ ثبات دمایی در طی فصول مختلف بسیار اهمیت دارد. به خاطر حجم تردد بالای افراد، درب های ورودی مجموعه باید دائما باز باشند تا افراد بتوانند به راحتی رفت و آمد داشته باشند. نصب پرده PVC استاندارد بدون آج در ورودی های این مجموعه باعث میشود تا این مشکل حل شود.

پروژه نصب پرده شرکت شیرین بهار

شرکت شیرین بهار در حوزه تولید انواع نان و شیرینی فعالیت دارد. به دلیل ماهیت مواد اولیه و فرآورده های تولیدی این شرکت نیاز است تا فضای داخلی سالن های تولید از محیط های بیرونی کاملا جدا باشند. همچنین به خاطر وجود مواد قندی در سالن تولید احتمال حضور حشرات بسیار زیاد است و این برخلاف استانداردهای بهداشتی برای تولید مواد غذایی است. علاوه بر این ایجاد ثبات دمایی در سالن پخت بر کیفیت نهایی محصولات تولیدی بسیار تاثیر گذار است. این شرکت با استفاده نصب پرده PVC آج دار در ورودی هر یک از سالن های تولید و انبار بطور کامل این چالش ها را برطرف کرده است.   

پروژه نصب پرده فرودگاه بین المللی مشهد

فرودگاه بین المللی مشهد یکی از پرتردد ترین فرودگاه های کشور است. به دلیل توریستی بودن شهر مشهد هر ساله تعداد افراد زیادی برای ورود به مشهد از این فرودگاه استفاده میکنند. به همین دلیل این فرودگاه از سالن های بزرگی برخوردار است تا جمعیت زیاد بتوانند به راحتی ورود و خروج به سالن های داخلی را داشته باشند همچنین به دلیل حجم بالای مسافر ورودی و خروجی به داخل سالن ها در فصول مختلف سال ، باید درب های ورودی تا حد امکان باز باشند تا مسافران به راحتی رفت و آمد داشته باشند برای همین به جهت کاهش مصرف انرژی و همچنین ایجاد ثبات دمایی در سالن های داخلی از پرده پی وی سی در ورودی سالن های فرودگاه استفاده شده است.

پروژه نصب پرده مجتمع تجاری اکسون

مجتمع تجاری اکسون یکی از مراکز فروش پرتردد مشهد است و در طول روز تعداد افراد زیادی به این مرکز فروش مراجعه مینمایند. موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی در ضمن ایجاد سهولت در رفت و آمد برای مراجعین دغدغه مدیران این مجموعه بود. با نصب پرده های پی وی سی شفاف بدون آج این چالش مرتفع گردید. این پرده باعث میشود تا از ورود هوای گرم و سرد به داخل فضای مجتمع جلوگیری شود و در طول سال همیشه ثبات دمایی برقرار باشد. 

پروژه نصب پرده شرکت فراپخت مشهد

شرکت فراپخت به عنوان اولین کارخانه صنعتی پخت انواع غذای گرم و سرد سلامت محور در ایران فعالیت میکند. این شرکت روزانه 75000 هزار وعده غذایی تولید کرده و به دست مشتریان میرساند. با توجه به حساسیت و استانداردهای بالا در زمینه تولید فرآورده های غذایی نیاز است تا تمامی سالن ها و قسمت های مختلف تولید از محیط بیرونی ایزوله باشند همچنین کلیه انبارهای مواد اولیه غذایی باید به گونه ای باشند تا به هیچ وجه آلودگی وارد این انبارها نشود. برای همین ورودی کلیه سالن های تولید، انبارهای مواد غذایی و سردخانه های بالای صفر به پرده PVC آج دار مجهز گردید  

پروژه نصب پرده شرکت سراج نور

شرکت سراج نور در زمینه تولید صنعتی چراغ خودرو فعالیت میکند. در این واحد صنعتی قسمت هایی از چزاغ خودرو توسط دستگاه های تزریق پلاستیک ساخته میشود. نکته مهم در ارتباط با دستگاه های تزریق پلاستیک ، مواد مذاب تزریق شده در قالب است که باید تا حد امکان قبل از تزریق در قالب ، دمای بالای خود را حفظ کنند. اما در سالن های تولید به دلیل باز بودن فضا حفظ ثبات دمایی بسیار دشوار است. استفاده از پرده های پی وی سی در ورودی سالن تولید باعث میشود تا علاوه بر امکان تردد راحت افراد به داخل سالن تولید بتوان از ورود هوای بیرون به داخل سالن جلوگیری کرد تا دستگاه های تزریق عملکرد بهتری داشته باشند.    

پروژه نصب پرده شرکت لاک طلائی

شرکت لاک طلائی در زمینه تولید و پوشش داخلی انواع قوطی های کنسرو فعالیت مینماید. با توجه به اینکه محصولات نهایی این مجموعه در کارخانجات غذایی استفاده میشود و در تماس مستقیم با مواد غذایی دارد، لذا رعایت استانداردهای بهداشتی در فضای تولیدی مجموعه بسیار مهم است. نصب پرده های پی وی سی در ورودی های سالن تولید باعث شده است تا محیط داخلی مجموعه از فضای بیرون ایزوله شود و از ورود آلودگی های محیطی جلوگیری شود. 

پروژه نصب پرده شرکت خلر

شرکت خلر در زمینه تولید رب و انواع مربا و کنسرو فعالیت میکند. 

سوالات پرتکرار پرده پی وی سی

تفاوت پرده پی وی سی استاندارد با پرده سردخانه ای در چیست ؟

پرده های pvc استاندارد برای محیط هایی با دمای بالاتر از صفر استفاده میشود ولی پرده سردخانه ای برای دمای زیر صفر است.

قیمت پرده پی وی سی چگونه محاسبه میشود ؟

قیمت بر اساس میزان پرده استفاده شده و یراق آلات بکار رفته محاسبه میشود. برای استعلام قیمت با شماره 09150061915 و 05138426881 تماس بگیرید

تفاوت پرده پی وی سی آج دار با پرده پی وی سی بدون آج در چیست ؟

پرده های آج دار در محل هایی با تردد زیاد و شدت بالا مانند محل رفت و آمد لیفتراک استفاده میشود. اما پرده پی وی سی بدون آج معمولا در مکان هایی با تردد کم و شدت مانند راه رو های ورودیاستفاده میشود.

ابعاد پرده پی وی سی چه مقدار است ؟

پرده های pvc به صورت نوارهای برش خورده با عرض 20 سانتی متر و ضخامت 3 میلیمتر و در طول دلخواه میباشد.

پرده پی وی سی چه رنگی است ؟

پرده پی وی سی شفاف و بی رنگ است.

نوارهای پرده پی وی سی به چه میزان با همدیگر همپوشانی دارند ؟

نوارهای پرده PVC استاندارد به میزان 4 سانتی متر بر روی همدیگر همپوشانی دارند.